2014年5月8日 星期四

<WeShare.hk x時代廣場「高廸建築展」開幕典禮活動> !!


多謝WESHARE的邀請!!!!! 可以出席這個「高廸建築展」的開幕典禮活動!!!! >V<
實在是十分的興奮!! 我當時無諗過有咁多人@@"
因為其實我實在是忘記了有GIGI及她的老公做主持XDDDD 哈哈....
到後來見到才發現.."咦!! 係WOR@@ 有佢2個做主持!!! @0@"


WESHARE拍到的照片, 大機果然不一樣....
再看看自己拍的....................


哈哈哈...我係企係超遠既地方........我仲要係ZOOM埋去影TVT~~~~~
GIGI當日絛裙超超超超超超超超超靚呀!!!! *0*~~~~~~好想要XDDDD

同埋仲有連詩雅~~


D佈置真係好正!!
一上到時代2樓就見到有座天空之城!!!!! *0*~~~~~~~~
果下真係好感嘆~! 懸浮在半空的聖家堂....而且做得很細緻嘛~!! 
影相我覺得3/F 算係最好, 但如果你話想影埋下面既話呢, 就上4/F影啦~~

最好就搵人影啦XDDD
如果唔係好似我咁, 嗯, 係會遮哂後面架!!!!! XDDDD

從2/F往上影就可以影到底部, 影到佢浮在半空的感覺!!!~~
喔喔喔~~~真係好靚!!!!! XDDD
我好想自己親身去西班牙看喔喔喔喔喔喔~~~~~~~~~~~~~~~!!


張INVITATION卡超靚呀!!! >V<
仲有本TIMESQUARE出既高廸作品介紹書送!!!~~~
內裡介紹了全部高廸的作品!!!~~~所有介紹過的作品幾乎都可以在TIMESQUARE這次的展覽看得到喔~~~~~~!




這次喔~~~ 除了2樓的展品外, 地下的戶外也設有高廸的作品呢~~~
主要是不同的建築群為主呢~~~

照片就不全部貼出來了喇!!
自己去看看最真實嘛XDDDD
去之前沒想過是這麼大型的開幕禮!!~ 真的很開心很開心得到WESHARE的邀請!!!~~
看到展品真的很感動~~感覺對高廸更加加深了認識呢~
而且對於TIMESQUARE能做出那座"天空之城"感覺的聖家堂頂部真的超興奮~~!!!!
我也拍了開幕禮音樂響起的一刻!!!! 雖然甚麼也沒拍到.....而且真的是OUT FO了!!!!! ORZ....
http://instagram.com/p/nvO3L_iTVR/

好了....來看看WESHARE拍的算了吧XDDD


大家記得也要去看看喔!!!!~~
是次展覽將於4月30日至6月1日期間10am-10pm免費開放!!

----------

沒有留言:

張貼留言