2014年8月3日 星期日

Cellmax 科研美肌再生中心 - "納米細胞活化系統" 喚醒沉睡的細胞 提升肌膚抵抗力!


有幸被邀請到CELLMAX 科研美肌再生中心接受納米細胞活化系統的FACIAL~~~
LOL 名未好長XDDD 
哈哈~~~

平時做FACIAL我最怕就係針清完, 我係一定會紅會勁痕....
其實都係因為刺激到佢而出黎既過敏反應, 我比一般反應比較快吧...哈哈~~~
所以起初我會驚....針清手勢好無呢...
因為會紅會痕就一定架喇....咁如果過程仲要係痛既真係人都癲XDDDD
哈哈~ 有D提心吊膽咁黎到銅鑼灣一期14樓的CELLMAX~~~~
環境好大裝修好乾淨~

一入去有杯熱茶飲~

跟住呢~

就去到呢個梳妝台先把放曬用紅水擦去~
因為要先做皮膚分析~

做之前LOL  岩岩去果排勁敏感完....又由於每個月前既時候實在令我很懊惱...LOL
所以又多一份膽心係......如果針清完會唔會更加嚴重呢.....

跟住就入房照呢部機~~~

哈哈~ 係我第一次XDDDDD
佢會照前左右咁樣~ 可以分析好多野~
例如底層色班啦~ 油脂分佈~細紋~泛紅地方~等等~
但係影出黎實在太恐怖XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD 哈哈.........
所以我就無照出黎喇XDDD 我自己見到都有D驚XDDD 哈哈~
總之就....好多問題啦XDDDD LOL


總之入房做機喇XDDD

呢部就係NANO CELL POWER SYSTEM~
美容姐姐話佢地呢部機分左上下兩部~
一般美容院只有上面白色果部~ 而下層灰色既係最新既~~~~
先COPY官方介紹俾大家參考下先~
   無創皮膚再生系統,它可以在無創傷的情況下促使皮膚組織新生及收緊皮膚。它是從最基本的細胞層面開始對抗衰老的最新技術。它可以幫助肌膚的自然代謝和更生。
適用範圍: 
• 各種皮膚類型,包括敏感肌膚 
• 細紋和皺紋 (包括眼周) 
• 黑斑、色素沉著、 
• 玫瑰痤瘡、暗瘡、泛紅 
• 眼部浮腫及黑眼圈 
• 緊致面部肌膚
• 提拉下垂肌肉

佢介紹到呢度實在係太太太吸引!!!!
佢一包機可以包括好多功用~!!除左上面既野,仲可以清粉刺, 深層清潔!!!
唔需要到針清!! 而且做完我覺得比針清乾淨!!~
好似仲可以美白@@    可以LIFT UP就唔洗講~!! 哈哈...我好深既笑紋做完果下真係即使唔明顯XDD


做完即刻影既~~
紅就正常反應黎既~ 而且我每次做完FACIAL既命運, 都係夜晚就會產生好激烈反應...哈哈...會痕會紅...

呢張呢~ 係過左2日後影~~~
本來下巴側面有D印都唔見左@@~~~~~
再過多幾日皮膚真係好好~~~~ 上妝好貼~ 實在太開心~
而且粉刺情況都改善左~ 無咁緊要~
做完之後果日佢會打黎問番個情況~~~~

HARDSELL就唔HARDSELL~
但大家都知道唔係做一次就一世有效既, 有D咁既野貴貴都唔怕做XDD 哈哈~~ 可惜係無~
所以呢~ 我就JOIN左10次PLAN~ 試下KEEP住做個效果~
因為我皮膚真係好弱架TVT~~~ 如果可以強化到就好喇~~~ 結果等我做完10次後睇下值唔值繼續做完~~~
重點係仲可以順便瘦少少面XDDDDDDDDD哈哈哈....
佢好多種唔同PROGRAM做~去到CONSULT時佢會話你知岩做邊一個COURSE~
依家有試做價~ 大家都可以試下~ XD
佢地話連星級BLOGGER YOKO TSANG都勁讚@0@~ 哈哈~~~
自己SEARCH下黎睇XD

Cellmax 科妍美肌中心
銅鑼灣廣埸1141401

沒有留言:

張貼留言