2014年6月6日 星期五

[邀請試用] *Bioré防曬*美專櫃品牌。Aqua Rich『水凝』+ Sara Sara『清爽透薄』

之前先試用完BIORE的洗面系列, 現在到BIORE的防曬系列喇~~~~~
其實BIORE呢個牌子我本身係日本都有用過~
因為喔~ 對於我這些窮苦留學生(XD) BIORE實在是又便宜又好用喔~~~~ 哈哈~
但一般來到香港的日貨實在是變貴了XDDD 所以BIORE在香港我覺得變成了一般帶點貴的開架牌子@@
因為香港的韓國貨或者是有更便宜的香港牌子...哈哈.... (在香港有些太便宜的真的都不敢用XD)

好了, 廢話說完了XDDD
來說重點了XD 


這次試用的是這4款防曬~
先來個官方介紹吧~
左邊2款是AQUA RICH 水凝系列 : 
Aqua Rich『水凝』系列 - 每天持續使用,締造水凝淨白肌
女生們每天面對猛烈陽光的襲擊,皮膚容易曬傷之餘,肌膚水分亦會極速流失,引致各種肌膚問題,如乾燥脫皮、出現乾紋等,紫外線更會令肌膚老化及產生黑色素。

『水凝』系列3大特點:
   特點1: 高效防曬
   特點2: 雙重保濕精華
   特點3: 長效水漾質感
- 高防曬系數,寬波段 (Broad-Spectrum) 隔離UVA/UVB
-有效長時間隔離UVB,防止肌膚曬紅及曬傷
-對抗光老化問題,有效預防UVA所引起的色斑、皺紋及各種肌膚老化問題
-含透明質酸及綜合柑桔保濕精華,有高度保濕功效,令肌膚時刻水潤亮澤
-獨有水漾配方,水漾的質感能令肌膚長時間保持水嫩柔滑

然後右邊2款就是SARA SARA清爽系列 : 
Sara Sara『清爽透薄』系列 - 最fit夏日戶外使用
一般而言,使用SPF30 - SPF50的防曬產品足夠抵禦一整天的紫外線,反而大部份SPF50以上的防曬產品會較黏膩厚重,容易加重皮膚負擔,所以很多精明的女士在户外活動時已開始選用SPF30的防曬。Sara Sara系列質感透薄,讓妳輕鬆自在地在陽光下耍樂!

『清爽透薄』系列2大特點:
   特點1: 高效防曬
   特點2: Sofcare-STG技術
-高防曬系數,寬波段 (Broad-Spectrum) 隔離UVA/UVB
-有效長時間隔離UVB,防止肌膚曬紅及曬傷
-對抗光老化問題,有效預防UVA所引起的色斑、皺紋及各種肌膚老化問題
-質感長效透薄,令肌膚清爽柔滑、不黏膩,為肌膚帶來零負擔的防曬體驗

就是這樣~
然後是用後感~
先來說說這個 碧柔水凝光感透薄BB防曬霜 (自然肌色) 吧!!

嗯...雖說是BB防曬霜@@"..但...我覺得調色一般吧~ 看看照片我覺得臉色沒有大改變~
反而水潤感的確有!! 我覺得塗了之後皮膚有種飽滿感~
至於遮瑕...哈哈...我真的不覺得有@@
想著要把它當成是BB CREAM塗是不可能了....但有個好處就是...塗了之後沒有防曬那種"鞋鞋地"既感覺!!~~ 真的感到很夠水很保濕~~~所以沒有遮瑕沒關係了喇XDDDD 之後再上粉底遮瑕就好了~~~我覺得這是一個很好的妝前防曬BASE!!! 因為有些真的塗上去"鞋鞋地"...再塗粉底係絕對會覺得塊面焗到痴左線= =""".....
喔!! 還有!! 這是SPF 50+ PA++++!! @0@ 能去到50+而又不"鞋"的話真的好捧!!~~~


然後是同系列的 碧柔水凝長效保濕防曬乳~~~
同樣是SPF50+的!!! 但一樣是不會"鞋" 所以真的好讚喔這個系列!!! XDDD
而且塗開的時候有種冰涼感@@ (是我錯覺嗎...@@但真的很涼XDDD)
同埋有D好似粒子咁樣既白色點點@@ 我初初以為乾左XDDDD 哈哈哈.....
但少見多怪既我之後發現呢D白色點點應該係果D "防曬粒子" XDDD 因為塗開哂就會唔見KA喇~~~
>>>更加入獨有的GAP水感凝體技術,將防曬粒子鎖於水感凝體中,形成保水膜,多重補水鎖水,為肌膚帶來終極水感體驗!
難怪這支一樣真的很水潤而不"鞋"~~~
因為好多時我好CONCERN一樣就係防曬會唔會"鞋"...因為...未出汗都還好...= = 出左汗D防曬又鞋既時候....個觸感係好核突的...LOL

然後是SARA系列的 碧柔冰爽透涼防曬啫喱~~~
這個我好肯定是有冰涼效果的!!!!! XDDDD 塗完個身會涼涼地~~~~ 但當然啦...一出街...一見到太陽....你既熱氣絕對係多過涼意...哈哈...但要補的時候塗上應該係幾開心的一件事XDDD 
真的很清爽~ 除了不會鞋也不會笠痴痴的~~~~~
絕對係很保水的~~~這個是SPF30 PA++, 所以適合一般日常生活使用~~~~~


同系列的 碧柔長效輕透防曬乳液~~
這個喔~~~就是一般防曬質地了~~就是我剛剛一直說的~ 這個有點點"鞋鞋地"~~
但因為有SPF50+ PA+++, 算是比較質感輕型的了~~~
其實喔..我雖然一直強調我不喜歡"鞋鞋地"質感....但實際是......就是這樣"鞋鞋地"質感的才能防得多D曬喔~~~ TVT
哈哈哈...所以話呢...刀無兩頭利XDD 的確要取捨既~~~
水質感既防曬固然用得開心~ 唔會笠痴痴唔會鞋~ 但相對同樣防曬度的產品, 我建議要補得密D喇~~~~
所以呢~ 去沙灘去海邊既話, 唔想曬到咁黑就用D愈鞋手愈白既防曬就最好喇~
我記得我睇過日本一個節目測試防曬塗幾多為之夠.....
一個人A好似我地普通咁塗防曬...然後去照燈...
另一個B就吱左幾支防曬, 個身係勁白果種....然後去照燈...
結果係....B咁樣塗防曬都有曬黑左少少@@" 而A當然唔洗講...係黑左....
當然我地一般生活唔會好似曬燈咁咁近同咁長時間既.... 但因為我地會出汗出油, 所以防曬係一定要補!!!!!!!
雖然出哂成身汗補上去好核突......但...無法喇.....除非你有得沖涼啦....如果唔係@@ 唔想黑就唯有係咁喇~ XD

對了!!! 還有一點我非常欣賞!!

這2支塗起來有點涼涼感的防曬, BIORE超貼心的寫了這句!!!
"アルコール過敏症の方、特に肌の弱い方。。。"
意思是對酒精敏感的人及皮膚較弱的人不要使用@0@~
這樣就可以令消費者購買得更安心~~
像我就是只有面對酒精比較敏感LOL..... 所以我可以避開不塗面~~~ 塗身就沒問題了~~

**以上產品由BIORE提供**

沒有留言:

張貼留言