2014年6月3日 星期二

[邀請試用]* Liese輕爽美髮造型系列 * 輕鬆造出無重自然直髮~!!

同樣首先感謝PR送我這套LIESE直髮造型系列XDDDD
話說我是天生曲髮的, 但可幸的是我唔係曲髮到連BB毛都係曲@@
我只係頭髮好難好順直, 特別一到落雨就變獅子XDDDD
所以唔知幾時開始我已經唔理了XDDDD 由得D頭髮自由發展XDD
先來POST一張我平時只係吹乾頭髮咩都無整既圖吧@@

係完全唔貼服的XDDD
不過咁~ 都有好處既XDD 有時變成自然的大卷髮~XD 節省了卷頭髮的過程XDD

我太耐無見過自己直頭髮係點樣XDDD
好啦~~ 真係好感謝PR同LIESE XDDDDD

首先洗完頭, 半乾的時候~ 吹頭前~ 噴上輕柔熱感直髮水 (Straight Style Blow Dry Mist)
有時就咁吹頭都好難吹得直D頭髮~ 咁就可以利用這個直髮水, 再配合風筒就可以輕鬆吹出直髮了~


好了~ 雖然直了....但大家看到沒@@
我就是這樣....一吹乾就變得非常的蓬鬆TVT....變獅子了.....哈哈....

所以喇~
用造型之前, 剛吹乾的頭髮是非常的乾!!!!
因為水分被抽走了, 所以頭髮變得蓬鬆 (然後我這天生曲髮更甚XD) 所以吹頭之後最好可以先塗一些髮尾油滋潤頭髮再造型!!
這是雙層美髮精華 (滋潤Hair Cocktail (Nourish)
有兩層的呢!! 所以用之前要先搖一下~~~ 香味超香的呢XDD

哈哈....其實已經變得很柔順了XDDDD
但是呢~ 要把這個狀態定型必須塗上定型產品!!!

最後就是塗上輕潤順髮造型乳Frizz-Free Styling Milk
這個除了是造型外還可以撫平毛燥呢!!!! @0@~~~ 哈哈...這個真是快樂的功能XDDDDDDD
用在我頭上真是太明顯了XDDD 哈哈.....
然後當然是拍了一張久違了的直髮造型照XDDD
哈哈...感覺都變得不一樣了~~~~~

**產品由LIESE提供**
售賣點:   各大超級市場、個人護埋及化粧品連鎖店及藥房有售

沒有留言:

張貼留言