2014年6月29日 星期日

[激請試用] 日本BABY FOOT EASY PACK輕鬆去死皮~ 為你帶來光滑小腳掌XD


這次得到邀請試用BABY FOOT的去角質腳膜~~


我都有諗過買呢D腳膜試下~ (好似樣樣都話想試XDDD 哈哈..)
但最後打消左呢個念頭....哈哈... 因為太多款揀XDD


一盒一對的~~~~

內有附上6塊膠貼貼住個腳膜等佢唔好甩~~~~
但係呢...個腳膜如果行路既話.....小心行都得.....因為好冼呀TVT~~~~~~~ 我好似溜緊冰咁.....LOL
一打開有少少果酸既味道~~~
只需要敷30分鐘~~~~ 可以面同腳一齊敷XDDDD

我暫時沒有盒上的圖片甩皮甩到咁....可能我代謝慢D@@"""" 所以無咁快見效.....
咁我有開始甩皮我再UPDATE大家~~!!!


雖然未甩皮...但好似滑左少少??@@"
同埋好似紅潤D...可能敷完促進左血液循環XDDD

好啦~ 我再UPDATE大家~~~ XDD~~~



6月30日


今日游完水就開始甩皮@@~~~~~~~
我初初以為浸得太耐水所以咁....跟住諗起我用左BABY FOOT~~~~~
我好多手咁去撕XDDDDDDD 之後我先知原來唔可以撕~~哈哈...但係撕果下好爽XDDD 當然啦...唔好隔硬撕...!! XD



沒有留言:

張貼留言